Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Odd. dla dzieci (Trawiasta)
(1)
Wyp. 26 (Błękitna)
(1)
Autor
Oparkowska Anna
(2)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(2)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- ). Klub Poszukiwaczy Przygód
(2)
Nowowiejska Kasia
(1)
Pruszyński Kamil (ilustrator)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
9-13 lat
(2)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Duchy
(2)
Kradzież dzieł sztuki
(2)
Lekarze
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Gatunek
Powieść przygodowa
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Klub Poszukiwaczy Przygód / Agnieszka Stelmaszyk ; 1)
Kontynuowany w: Moneta zagłady
Głównym bohaterem i jednocześnie narratorem jest Przemek Więcławski. Przemek zakłada Klub Poszukiwaczy Przygód. Wstępują do niego jego najlepsi kumple: Bazyl, Muffin, Rodzynek. Potem dołączają jeszcze dwie dziewczynki: Miśka i Tola. W mieście doszło do wielkiego skandalu. Z muzeum wykradziono kolekcję cennych obrazów Leona Wyczółkowskiego. Sprawcy kradzieży bawią się z policją w ciuciu babkę, zamieszczają w Internecie wskazówki i zagadki, wskazujące miejsce ukrycia poszczególnych obrazów. Policja trudzi się nad rozwiązaniem zagadek. Tymczasem klubowicze zawsze odnajdują te miejsca pierwsi. W końcu inspektor Walery Szczurek zaczyna podejrzewać, że dzieciaki są zamieszane w aferę. To nie koniec ich kłopotów. Przypadkiem dowiadują się o problemach pediatry doktora Melchiora, którego nocami nawiedza zmora. Straszy doktora i nie pozwala mu się wyspać. Dzieciaki chcą pomóc doktorowi w rozwikłaniu i tej zagadki. Pewnego dnia na starym, opuszczonym cmentarzu odkrywają rozkopany grób. Przerażeni zawiadamiają policję. Kiedy inspektor dociera na miejsce, okazuje się, że nie ma żadnego rozkopanego grobu. Dzieciaki są coraz bardziej podejrzane i mają w związku z tym coraz więcej kłopotów. Wszystko zmienia się, gdy udaje im się rozwiązać zagadkę zmory, która dręczy pana Melchiora. Ona okazuje się kluczem do rozwiązania zagadek. Misterna sieć intryg doprowadza do zaskakującego zakończenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Poszukiwaczy Przygód / Agnieszka Stelmaszyk ; 1)
Stanowi część 1. cyklu, część 2. pt.: Moneta zagłady, część 3. pt.: Ucieczka szalonego rumaka, część 4. pt.: Atak zmutowanych robotów, część 5. pt.: As piątych klas, część 6. pt.: Tajemnica starej kamienicy.
Przemek, Rodzynek, Bazyl i Muffin są najlepszymi kumplami i chodzą do jednej klasy. Uwielbiają spędzać razem czas i wciąż wpadają na tysiące zwariowanych pomysłów, które wielokrotnie wpędzają ich w kłopoty. Tym razem chłopacy w ramach zajęć pozalekcyjnych zakładają Klub Poszukiwaczy Przygód. Nic dziwnego, że w takim składzie klubu, na pierwszą przygodę nie trzeba długo czekać… Młodzi klubowicze włączają się do poszukiwań skradzionych obrazów, które zniknęły niedawno z lokalnego muzeum. Okazuje się, że rozwiązywanie zagadek pozostawionych przez złodziei idzie im lepiej niż stróżom prawa. Od tego momentu Policja zaczyna śledzić każdy ruch Klubu Poszukiwaczy Przygód, a na dodatek w mieście pojawia się zmora i wszystko wywraca się do góry nogami… Oj… Będzie się działo!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej